بسمه تعالی

 

چرا کارمندان آنطور که می خواهیم کار نمی کنند ؟

  1. نمی دانند که باید چه کار کنند : برایشان درست توضیح بدهید و برای هر پستی تو سازمانت شرح شغل بنویس
  2. نمی دانند چطور آن کار را انجام بدهند : یک بار به آنها آموزش بدهید یا از یک حرفه ای برای آموزش کمک بگیرید و برای آنها چک لیست درست کنید تا کارهایی که باید انجان بدهند را تیک بزنند
  3. شاید دلیل انجام کار را  نمی دانند : نتایج کارهای انجام شده را به آنها نشان دهید و اهداف را برایشان تشریح کنید.
  4. فکر می کنند روش مدیر موثر نیست :اجازه بدهید خودشان امتحان کنند و از آنها بخواهید نتایج را با شما به اشتراک بکذارند.
  5. شاید فکر می کنند کار نشدنی است : یا خودتان یک بار انجام بدهید یا از یک خبره بخواهید آن را یکبار در حضور همه انجام بدهد.

 

  • اگر می خواهید مدیر موفقی باشید از اتاق خودتان بیرون بیایید و در کنارکارمندانتان قرار بگیرید و آنها را در وسط میدان رهبری کنید .

محمد توفیقی 

99/9